در منزل سینه های حجیم بساز (بدون نیاز به تجهیزات)

حالت مطالعه
برنامه تمرینی سینه در خانه

در این مقاله قصد داریم تا یک برنامه حرفه ای سینه در منزل را معرفی کنیم که تنها ۵ دقیقه از وقت ارزشمند شما را می گیرد. این تمرین هیچ نیازی به ابزار و تجهیزات باشگاهی ندارد و تنها در دو متر جا می توانید آن را انجام دهید. در کلیپ زیر می توانید و توضیحات مرتبط با آن را به شکل تصویری مشاهده کنید. در ادامه نیز همان مطالب کلیپ به صورت نوشتاری خدمت شما ارائه شده است.

حرکت اول: شنا الماسی

برای انجام این حرکت، حالت شنا بگیرید و دستانتان را به صورت الماسی یا مثلثی روی زمین قرار دهید و در همین وضعیت حرکت شنا را انجام دهید. اگر انجام این حرکت برای شما دشوار است، می توانید یا فاصله دستانتان را کمی از همدیگر بازتر کنید یا آنکه حرکت را روی زانو انجام دهید. این حرکت را یک ست و تا ناتوانی انجام دهید، آنگاه یک دقیقه استراحت کنید و بعد حرکت بعدی را انجام دهید که در ادامه بدان پرداخته می شود.

آموزش تصویری حرکت شنا الماسی (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
آموزش تصویری حرکت شنا الماسی (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
حرکت دوم: شنا دست باز

این بار دستان خود را دو برابر عرض شانه باز کنید و حالت شنا بگیرید و در این وضعیت حرکت شنا را انجام دهید. طبق معمول، اگر انجام این حرکت برای شما سخت بود، می توانید این حرکت را روی زانو انجام دهید. این حرکت را یک ست و تا ناتوانی انجام دهید، آنگاه یک دقیقه استراحت کنید و بعد حرکت بعدی را انجام دهید که در ادامه بدان پرداخته می شود.

آموزش تصویری حرکت شنا دست باز (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
آموزش تصویری حرکت شنا دست باز (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
حرکت سوم: شنا دست برعکس

برای انجام این حرکت دستانتان را یک مقدار بازتر از عرض شانه قرار دهید و کف دستانتان را به شکلی برعکس و مطابق با شکل زیر روی زمین قرار دهید و در این وضعیت حرکت شنا را انجام دهید. طبق معمول، اگر انجام این حرکت برای شما دشوار بود می توانید این حرکت را روی زانو انجام دهید. این حرکت را یک ست و تا ناتوانی انجام دهید، آنگاه یک دقیقه استراحت کنید و بعد حرکت بعدی را انجام دهید که در ادامه بدان پرداخته می شود.

آموزش تصویری حرکت شنا دست برعکس (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
آموزش تصویری حرکت شنا دست برعکس (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
حرکت چهارم: لمس سرشانه مخالف در حالت شنا

برای انجام این حرکت، دستان خود را اندازه عرض شانه یا کمی بازتر از آن روی زمین قرار دهید و حالت شنا بگیرید و سعی کنید با دست مخالف، سرشانه مقابل را لمس کنید و این حرکت را برای طرف دیگر نیز انجام دهید. این حرکت را یک ست و تا ناتوانی انجام دهید.

آموزش تصویری حرکت شنا با لمس شانه مخالف (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
آموزش تصویری حرکت شنا با لمس شانه مخالف (تمرین سینه در خانه بدون تجهیزات)
اگر در داشتن یک رژیم غذایی مناسب که برای سلامتی شما مفید است دچار مشکل شده اید، با آقای بدنساز تماس بگیرید تا بهترین برنامه ها و مشاوره های تغذیه ای را تجربه کنید. می توانید در کنار رژیم غذایی، برنامه های تمرینی نیز اجرا کنید تا هر چه زودتر به بدنی سالم و زیبا برسید. منتظر تماس شما هستیم. 
دریافت برنامه تماس با آقای بدنساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *